Po modernizaci se opět otevřelo Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Olomouci. Ač se nachází stále na stejné adrese v budově Regionálního centra nedaleko vlakového nádraží, získalo nový design: je prostornější, více prosvětlené a hlavně s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Nabízí také klidnější čekání pro rodiče s dětmi – ty se mohou nově zabavit v dětském koutku. V nových prostorách obslouží konzultanti měsíčně až 1800 zákazníků, kteří s nimi mohou kromě dodávek elektřiny řešit také odběr plynu nebo výstavbu fotovoltaické elektrárny na střeše domu.

„Těším se, že konzultanti teď mohou obsluhovat zákazníky v modernějším a příjemnějším prostředí. Uspořádání nové pobočky vychází přímo z průzkumu mezi lidmi, kteří sami navrhovali, co by zlepšili. Takže zájemci o technologie si mohou prohlédnout například fotovoltaický panel, pro prcky máme připravený dětský koutek,“ řekla Lenka Šverclová, manažerka zákaznického centra Olomouc. Klienti si při čekání mohou dát zdarma pohár vody, šálek kávy nebo se připojit k Wi-Fi.

„Po návštěvě u nás stojí za to i vyjet výtahem do 18. patra, odkud je možné pozorovat Olomouc jako na dlani a dohlédnout třeba až na Svatý kopeček,“ dodala Lenka Šverclová.

Olomouc je 21. modernizovaným zákaznickým centrem ČEZ. V poslední době byla modernizována zákaznická centra v Plzni, Kolíně, Praze a Liberci. V nejbližších měsících se chystáme otevření rekonstruovaného zákaznického centra v Karlových Varech, v plánu je i modernizace center v Ostravě a Teplicích.

Adresa: Jeremenkova 1211/40b (budova Regionálního centra)
GPS: 49.590805 / 17.277487

Provozní doba:
Pondělí 8.00 – 17.00
Úterý 8.00 – 17.00
Středa 8.00 – 17.00
Čtvrtek 8.00 – 17.00
Pátek 8.00 – 16.00